סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

דיסק למקרנציק דמא בן נתינא כיבוד הורים

קלטת למקרנציק דמא בן נתינא כיבוד הורים שיקופית הקרנה והשמעה מתוך מכשיר הפלא "מקרנציק". אפשר לכוון להשמעה ברציפות, או רק סאונד מקרנצ'יק – פנס קסם אור קולי להמחשת סיפורי חז”ל, חוויה מרתקת וחינוכית. החשיבה הבלתי שגרתית, של אומן פאר היצירה היהודית, איש הרעיונות יואל וקסברגר - הפעם בהמצאה מדהימה וחדשה שבה תיפגשו בקרוב: מכשיר המקרנציק של וקסברגר. המקרנציק הוא חוויה מושלמת לעולם הילדים, מקרן שקופיות ידידותי וקל לשימוש, שבלחיצת כפתור מקרין על הקיר סיפורים תוך כדי שמיעת פס קול וצליל שמציג את מגוון סיפורי חז"ל מוקרנים בצבעים חיים על קיר ביתכם. וזה עוד לא הכל, בזמן השכבת הילדים ניתן לכוונן את המקרן לתקרה ולהעניק להם שעת סיפור מהנה.
מק"ט: 1867
מחיר מקורי: 80.00 ₪
54.90 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

דיסק למקרנציק חמשת החושים

דיסק למקרנצ'יק חמשת החושים הדיסק מיועד להשמעה ולצפיה מתוך מכשיר מקרנצ'יק
80.00 ₪ 54.90 ₪

דיסק למקרנציק רופא שיניים

קלטת למקרנציק רופא שיניים שיקופית הקרנה והשמעה מתוך מכשיר הפלא "מקרנציק". אפשר לכוון להשמעה ברציפות, או רק סאונד מקרנצ'יק – פנס קסם אור קולי להמחשת סיפורי חז”ל, חוויה מרתקת וחינוכית. החשיבה הבלתי שגרתית, של אומן פאר היצירה היהודית, איש הרעיונות יואל וקסברגר - הפעם בהמצאה מדהימה וחדשה שבה תיפגשו בקרוב: מכשיר המקרנציק של וקסברגר. המקרנציק הוא חוויה מושלמת לעולם הילדים, מקרן שקופיות ידידותי וקל לשימוש, שבלחיצת כפתור מקרין על הקיר סיפורים תוך כדי שמיעת פס קול וצליל שמציג את מגוון סיפורי חז"ל מוקרנים בצבעים חיים על קיר ביתכם. וזה עוד לא הכל, בזמן השכבת הילדים ניתן לכוונן את המקרן לתקרה ולהעניק להם שעת סיפור מהנה.
80.00 ₪ 54.90 ₪

דיסק למקרנציק ביקור בגן החיות

חדש קלטת למקרנציק ביקור בגן החיות שיקופית הקרנה והשמעה מתוך מכשיר הפלא "מקרנציק". אפשר לכוון להשמעה ברציפות, או רק סאונד מקרנצ'יק – פנס קסם אור קולי להמחשת סיפורי חז”ל, חוויה מרתקת וחינוכית. החשיבה הבלתי שגרתית, של אומן פאר היצירה היהודית, איש הרעיונות יואל וקסברגר - הפעם בהמצאה מדהימה וחדשה שבה תיפגשו בקרוב: מכשיר המקרנציק של וקסברגר. המקרנציק הוא חוויה מושלמת לעולם הילדים, מקרן שקופיות ידידותי וקל לשימוש, שבלחיצת כפתור מקרין על הקיר סיפורים תוך כדי שמיעת פס קול וצליל שמציג את מגוון סיפורי חז"ל מוקרנים בצבעים חיים על קיר ביתכם. וזה עוד לא הכל, בזמן השכבת הילדים ניתן לכוונן את המקרן לתקרה ולהעניק להם שעת סיפור מהנה.
80.00 ₪ 54.90 ₪

דיסק למקרנציק קבלת שבת

דיסק למקרנצ'יק קבלת שבת דיסק מיועד להשמעה ולצפיה מתוך מכשיר מקרנצ'יק
80.00 ₪ 54.90 ₪

דיסק למקרנציק רבי אלעזר וסוחרי התבואה

דיסק למקרנצ'יק רבי אלעזר וסוחרי התבואה הדיסק מיועד להשמעה ולצפיה מתוך מכשיר מקרנצ'יק
80.00 ₪ 54.90 ₪