סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

המקרר הראשון שלי ספארק טויס

עוד משחק להיט מבית ספארק טויס. המקרר הראשון שלי מקרר אלקטרוני ואינטראקטיבי לילדים. עשרות משפטים בעברית. תוכן חינוכי, שירים מוכרים, 2 עוצמות שמע.
מק"ט: 47072
מחיר מקורי: 160.00 ₪
139.90 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

אלוף החמין הקוביה

'אלוף החמין' הוא משחק קלפים טעים ומהנה לכל המשפחה…
100.00 ₪ 65.00 ₪

מכונת הכביסה החכמה ספארק דובר עברית

עוד מוצר מלהיב מבית ספארק טויס. מכונת הכביסה החכמה ספארק דובר עברית הפעלת כביסה, ייבוש ופונקציות נוספות עשירות בהפתעות, משפטים חינוכיים, צחוק ומנגינות. עשרות משפטים בעברית, תוכם לימודי מבדר ומצחיק, 2 אפשרויות עוצמת שמע.
200.00 ₪ 140.00 ₪

שטיח לצביעה- אותיות

שטיח לשימוש רב פעמי- צובעים נהנים שוטפים ומתחילים מחדש. ערכה להכרת אותיות הא-ב.והכרת מושגים יהודיים השימוש בערכה מפתח מיומנויות חזותיות, תיאום קשר עין-יד. כושר הדמיון והיצירתיות ומקנה סבלנות וריכוז. מחזק את שרירי הידיים והמוטוריקה העדינה. על השטיח מופיעות אותיות הא-ב כולל האותיות הסופיות. ליד כל אות מופיע ציור של חפץ או דמות המתחילה באות הפותחת של האות. לדוגמה: ליד האות א' מופיעים ציורים של אתרוג, ארון קודש, אוזן המן ואבוקדו. ליד האות ב' מופיעים ציורים של בית כנסת, בננה, ברווז וברז וכן הלאה. גודל השטיח: 80*80 ס"מ.
100.00 ₪ 50.00 ₪

משחק התאמות חרוזי מילים

משחק התאמות חרוזי מילים משחק ללימוד חרוזים ולפיתוח יכולת ההתאמה והזיכרון החזותי. במשחק 24 כרטיסים המרכיבים 12 זוגות של חרוזים. כהכנה למשחק, הניחו כרטיס לפני הילד והצמידו לו את הכרטיס המתאים לו. המשיכו להרכיב את שאר הכרטיסים באותה הדרך. כרטיסים מתאימים ישלימו זה את זה כמו בפאזל. לאחר שיכיר הילד את עולם החרוזים ימשיך לחרוז מאוצר המילים שיכיר.
49.90 ₪ 39.90 ₪

דוכן גלידה

דוכן הגלידה של חברת ספארק טויס משחק דמיון עם דוכן גלידה מהחלומות, כם תוכן לימודע כמות וספירה. בערכת המשחק טעמי גלידות שונים, גביעים, שטרות לתשלום ואביזרים נוספים להשלמת החוויה. 87 חלקים. משחק מתוק, מהנה ומלמד לילדיכם!
170.00 ₪ 99.90 ₪