סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק קלפים צפרדעים תעשו מקום

משחק קלפים צפרדעים,ממשחקי חיים שפיר צרו סדרת מספרים מנצחת. משחק קליל משפחתי מגילאי 5 ומעלה.
70.00 ₪ 50.00 ₪

משחק קלפים צ'יקן

משחק קלפים ציקן משחק סדרות מספרים קליל לחויה משפחתית.
75.00 ₪ 55.00 ₪

משחק בונה עליך

משחק קופסא בונה עליך מי יצליח להפיל כמה שיותר בולי עץ מבלי להפיל את הבונה החמוד? הבונה שומר העיר ניצב למעלה ושומר על בולי העץ, השחקנים מנסים להפיל את בולי העץ מתוך הערימה. הם דוחפים את בולי העץ בזהירות והאווירה מתחממת! משחק משעשע וחוויתי להרפתקה משותפת עם המשפחה והחברים.
80.00 ₪ 60.00 ₪

משחק פיקאבל

פיקאבול – משחק פעמונים מגנטי לכל המשפחה. כל שחקן בוחר צבע פעמונים ומשתמש בשרביט המגנטים כדי לתפוס את הפעמונים בצבע שבחר היזהרו לא למגנט פעמונים בצבעי היריב במידה ותפסתם פעמון שלא בצבע שהכרזתם מראש, תורכם עובר לשחקן הבא המנצח: זה שהצליח לאסוף ראשון את כל הפעמונים בצבע שבחר!
100.00 ₪ 35.00 ₪

קטאן שחר האנושות

משחק קטאן שחר האנושות בואו לחוות את מסעה הקדום של האנושות. פתחו את הסיירים שלכם והובילו אותם אל מחוץ לגבולות אפריקה, יישבו בבטחה את מרחבי אירופה, אסיה, אוסטרליה ואמריקה, תוך שאתם נזהרים מפני איומים וסכנות. אך זכרו, במסע זה אינכם לבד! אתם חשופים לתחרות מתמדת מצד שוכני המחנות הסמוכים. האם תשכילו להתפתח בסולם הקידמה ולחשוף כמה שיותר תגליות, כדי להיות הראשונים שיקנו אחיזה בכל יבשת? קטאן שחר האנושות מבוסס על המשחק הקלאסי ומוסיף עליו רובד אמיתי ומנגנוני תנועה מקוריים, המעניקים לחווית המשחק נופך הסטורי ייחודי. בואו וצאו אל המרחב! משחק זה עומד בפני עצמו ואינו מצריך את משחק הבסיס של קטאן. 3-4 שחקנים
350.00 ₪ 210.00 ₪

משחק ביג בוס

משחק קלפים חדש ביג בוס הצטרפו לקרב מוחות תחרותי ומותח, שיקבע מי מכם ראוי לרשת את הבוס הגדול! בכל תור תמכרו נכסים או תנסו להשתלט על נכסי שחקנים אחרים, תערכו מכירות פומביות נסתרות ותעשו את כל מה שביכולתכם, כדי להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של האימפריה הכלכלית, במטרה לצבור כמה שיותר נקודות - ולשלוט בה. משחק מקורי מבית "הקובייה משחקים" שמשלב ומחדד כישורי תכנון אסטרטגי ויכולות שכנוע, תוך כדי ניצול הזדמנויות עסקיות וכלכליות. גיל 10 ומעלה 3-4 שחקנים
90.00 ₪ 65.00 ₪

משחק אליאס משפחתי

חדש אליאס משפחתי רב המכר המשעשע של משחק המילים המשפחתי הגדול - בגרסה המאפשרת לשלב גם משתתפים, שעדיין לא יודעים לקרוא! קלפי משחק משלבים מילים ותמונות, ומספקים רמת אתגר זהה לצעירים וגם לבוגרים. יש לכם דקה אחת בלבד לתאר כמה שיותר מילים באמצעות שימוש ברמזים ואסוציאציות, מילים נרדפות, הפכים וכדומה. בכל סיבוב, שחקנים אחרים נבחרים לנסות לנחש את התשובות הנכונות. ההתקדמות של חיילי המשחק על הלוח תלויה במספר המילים שתנחשו או שתסייעו לנחש בהצלחה. הראשון שיגיע אל מרחב הניצחון הוא המנצח! אליאס משפחתי מסייע לשיפור יצירתיות ומחזק קשרים חברתיים ומשפחתיים רב דוריים, וניתן לשחק בו שוב ושוב בהנאה רבה, או להוסיפו למשחק "אליאס" הקלאסי, ולגוון גם אותו.
110.00 ₪ 80.00 ₪

שש בש שחמט עץ 45*45

170.00 ₪ 100.00 ₪

שש בש עץ טורקי 25*48

150.00 ₪ 100.00 ₪

משחק רמז בריבוע

משחק כייפי של שיתוף פעולה הכולל אלפי צירופי מילים אפשריים! האם תוכלו למצוא רמז משותף ל"דוב" ו"רופא"? מצאתם? הכריזו אותו בקול, והשחקנים יצטרכו לנחש בין אילו שתי מילים חיברתם! נסו לשבץ כמה שיותר קלפי צירופים על ידי ניחוש נכון של מילים בעזרת הרמזים שתקבלו.
80.00 ₪ 55.00 ₪

משחק מילה טובה

מילה טובה משחק מפרגן כמה קל לתת מילה טובה, לפרגן ולשמח מישהו! בזוגות, בקבוצות, בכל מקום וזמן. מתאים לגיבוש קבוצתי, משפחתי וחברתי. הרימו קלף, השלימו את המשפט ופרגנו! מתאים למפגשים עם חברים, משפחה או מכרים. ניתן לשחק במגוון דרכים, ותמיד לתת מילה טובה!
80.00 ₪ 55.00 ₪

פותחים קלפים בקטנה

פותחים קלפים בקטנה משחק קלפים לשיחות פתוחות ומשמעותיות האם אתם רוצים להכיר אנשים חדשים? האם אתם רוצים לחזק את הקשרים עם החברים והמשפחה שלכם? האם אתם רוצים ללמוד דברים חדשים על עצמכם ועל העולם סביבכם? אם כן, "פותחים קלפים בקטנה" הוא המשחק בשבילכם. הנה כמה דוגמאות לשאלות במשחק: מה חרוט על דגל הארמון שלך? מה לדעתך יכול לגרום לי לאושר? מה יכול להוציא ממך חיוך רחב על הבוקר? "פותחים קלפים בקטנה" הוא משחק נהדר לשחק בכל מקום ובכל זמן. הוא יכול לשמש למפגש חברתי, לפגישת עבודה או אפילו למשחק משפחתי. אז אם אתם מחפשים דרך חדשה להכיר אנשים, לחזק קשרים וללמוד דברים חדשים, "פותחים קלפים בקטנה" הוא המשחק בשבילכם.
55.00 ₪ 35.00 ₪

סינון לפי:

אפס הכל