סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

מוצרים מתוייגים עם 'משחקי חברה'

מיין לפי

משחק אבלון פוקסמיינד

אבאלון משחק אסטרטגיה מקורי, מדהים עכשיו באריזה חדשה! מטרת המשחק היא להדוף 6 מכדורי היריב אל מחוץ ללוח המשחק.
130.00 ₪

משחק אוטו גלידה פוקסמיינד

משחק אוטו גלידה פוקסמיינד הכינו את ההזמנות מהלקוחות לפני המתחרים שלכם! העבירו את הכדורים בין הגביעים , אבל הזהרו לא להפילם ולגעת בהם עם הידיים. הנכם צריכים להכין את ההזמנה בדיוק כפי שהיא מופיעה בקלף. אחרת תפספסו את ההזמנה ותפסידו במירוץ. השחקן הזריז ביותר מנצח בסיבוב וזוכה בקלף , הראשון שמצליח לאסוף חמישה קלפים הוא המנצח הזריז!
99.90 ₪

משחק איכר האיכרים פוקסמיינד

משחק איכר האיכרים פוקסמיינד האיכרים שותלים ערוגות ירק כל איכר יבחר איזה ירק הוא רוצה לגדל המטרה לגדל כמה שיותר מהסוג שבחרתם בחלקה אחת או יותר.. על פי התור יוציאו המשתתפים קוביות משק האחסון, וייצרו מבנה על ידי הצבתן זו לצד זו. צברת את מירב הירקות בחלקה/חלקות שלך? ניצחת! ניתן להגדיל את החלקה שלך או/ו לחסום את האיכר המתחרה ובכך להגיע לניצחון.
140.00 ₪ 85.00 ₪

משחק ארטיסטיקס גיאומטרי פוקסמיינד

משחק ארטיסטיקס פוקסמיינד משחק הרכבה ודמיון של צורות גאומטריות. אינסוף אפשרויות מקום רחב לעולם של דמיון ויצירתיות
120.00 ₪ 85.00 ₪

משחק במילה אחת פוקסמיינד

משחק במילה אחת פוקסמיינד במילה אחת הוא משחק שיתוף פעולה חברתי עטור פרסים. כולם משחקים ביחד במטרה לקבל את התוצאה הקבוצתית הטובה ביותר! עליכם לעזור לכל שחקן בתורו לנחש את מילת המסתורין בעזרת רמזים שכותבים על הלוח המחיק.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק דוקס פוקסמיינד

משחק דוקס פוקסמיינד משחק עטור פרסים! כולל דסקיות צבעוניות דו-צדדיות המשתתפים מתחרים מי יצליח ראשון לסדר את הרצף המופיע בכרטיס ע"י הדסקיות שלו. הבחנה חדה וחשיבה מקורית יסיעו לכם לנצח במשחק ייחודי זה של תפיסה חזותית.
140.00 ₪ 90.00 ₪

משחק האי הנעלם פוקסמיינד

הצטרפו לקבוצת הרפתקנים אמיצים במשימה מאתגרת במיוחד, למציאת 4 אוצרות עתיקים על האי המסוכן
120.00 ₪ 80.00 ₪

משחק זמן תגובה קודקוד

משחק מהירות תגובה וחשיבה מהנה הזדרזו לענות לפני שהשעון ישלים סיבוב!
200.00 ₪ 129.90 ₪

משחק חתחתול סובב עולם פוקסמיינד

משחק חתחתול סובב עולם גירסת לוח למשחק הקלפים המעולה. עם לוח וקוביות משחק . משחק לוח בגירסה חדשה של מספרים וקוביות, המשחק משלב קבלת החלטות והערכת סיכון-סיכוי! בכל תור על השחקן להחליט כמה קוביות להטיל, תלמדו שפעמים רבות בחירותיכם משתלמות, ובפעמים אחרות הן מתפספסות עם המזל!
140.00 ₪ 95.00 ₪

משחק טיפוס מהאגדות פוקסמיינד

הצטרפו לנסיך וחברו הדרקון במסע הצלת הנסיכה מידי המכשף המרושע שכלא אותה בענן בשמים, הזהרו מהמכשף וטפסו כמה שיותר גבוה ע"מ להציל את הנסיכה ולהביא אושר אל הממלכה. כל אחד יכול להציל את הנסיכה אך רק מי שמגיע הכי גבוה הוא המנצח במשחק
75.00 ₪ 100.00 ₪

משחק טקנוקו פוקסמיינד

קיבלתם מהקיסר היפני משימה מאתגרת של טיפול בדב הפנדה. האם תצליחו לגדל כיאות את הפנדה הענק ולפתח את גן הבמבוק... בטקנוקו המשתתפים פועלים להשלמת משימותיהם הסודיות , אך הם מושפעים ממעשיהם של שאר המשתתפים ומזג האוויר אשר מקשים על כך. משחק אסטרטגי ומעניין , בעל ניחוח יפני, עם שלל איורים מרהיבים, מפות משחק ושימת לב לפרטים. מתאים לטווח גילאים רחב ולרמות משחק שונות משחק מומלץ לכל המשפחה.
160.00 ₪

משחק מאצ' מדנס פוקסמיינד

משחק מאטצ' מדנס משחק חשיבה מהיר של חשיבה חזותית! משחק שכולו טירוף, תחרות, מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חפיסת קלפים וקוביות, כשעל כל פאה מופיעה צורה שונה. השחקן הראשון שמסדר את הקוביות ע"פ הדוגמא שעל הקלף באופן מושלם - הוא הזוכה! מניחים את חפיסת הקלפים הפוכה במרכז השולחן כל שחקן מקבל סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הקלף העליון, אז כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק ומושלם לדוגמה המוצגת בקלף, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בקלף! השחקן בעל כמות הקלפים הגדולה ביותר זוכה במשחק.
110.00 ₪

משחק מחבואים בחווה פוקסמיינד

משחק מחבואים בחווה פוקסמיינד משחק של יכולת הבחנה ומהירות תגובה. החיות מתחבאות בחווה, והחוואי מחפש אותן. הוא כבר מיין אותן לפי סוג וצבע, אבל חיה אחת עדיין חסרה. איזו חיה באיזה צבע לא מופיעה בקלף? מצאו את החיה והחזירו אותה לחווה!
70.00 ₪ 45.00 ₪

משחק מילים לוגי טאקי מילים שפיר

טאקי מילים! חשיבה לוגית זריזה, שימוש נכון ושליפה יובילו לנצחון!
70.00 ₪ 49.90 ₪

משחק מלך טוקיו

שחקו כמפלצות ענק במסע הרס והשמידו כל דבר בדרככם! גלגלו את הקוביות כדי להשיג את הצירוף הטוב ביותר כדי לרפא את עצמכם, לתקוף, לקנות קלפים מיוחדים או לקבל נקודות נצחון. אתם צריכים לבחור את הטקטיקה הטובה ביותר כדי שתהפכו למלך טוקיו ותחסלו את כל יריבכם במתקפה אחת הרסנית...
240.00 ₪ 150.00 ₪

משחק מסיבת ממתקים

לכל משתתף ישנם 4 קלפים ביד ו4 הפוכים על השולחן המטרה לאסוף 8 סוגי ממתקים שונים. בנוסף לקלפי ממתקים ישנם קלפים מיוחדים אשר מאפשרים לשחקנים לתמרן במשחק. יש להיזהר מכאב שיניים, ולזרוק את כל אריזות הממתקים. שחקן שיש בידיו את כל הקלפים מכריז יאמי. הראשון שהכריז הוא המנצח!
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק מר זאבי פוקסמיינד

משחק מר זאבי פוקסמיינד משחק נפלא לצעירים. מר זאבי מתגנב לאיטו אל תוך היער. החיות פוחדות ורוצות לשוב לביתן. עזרו להן, תראו להן את הדרך לאסם הנכון לפני שמר זאבי ימשיך להתקדם בשביל האבנים אל השדה.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק מרוץ הצבעים קידס פוקסמיינד

משחק מרוץ הצבעים קידס פוקסמיינד משחק צבעוני בקצב מסחרר היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה! מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!
70.00 ₪ 45.00 ₪

משחק נחש מי קודקוד

נחשו איזו דמות מסתתרת אצל המשתתף השני!
200.00 ₪ 125.00 ₪

משחק ספלנדור הקוביה

משחק מסחר חדש ועטור פרסים של חברת הקוביה. חוקי המשחק מעטים וניתן ללמוד אותם בנקל. הזהרו- איסוף אבני הסחר ממכר, באחריות… שימו לב! ייתכן פגם קל באריזה.
230.00 ₪ 109.90 ₪