סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחק אלמנטוס קודקוד

מחיר מיוחד אש גוברת על עץ... עץ גובר על מים.... מים גוברים על אש... אלמנטוס הוא משחק אסטרטגיה עם טוויסט מפתיע, הערימו על היריב, הציבו מלכודות ותכננו קדימה לניצחון!
מחיר מקורי: 90.00 ₪
50.00 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

משחק קופסא סטנגה פוקסמיינד

התכוננו להפגיז עם הדסקיות! אקשן וכיף ללא הפסקה! העזרו ברצועה האלסטית , היו מהירים ומדויקים והטיסו את כל הדסקיות לאורך המגרש עד לצד של היריב! השחקן הראשון שמצליח לרוקן את צדו במגרש מנצח בסיבוב , המנצח בשלושה סבבים הוא המנצח במשחק!
80.00 ₪ 55.00 ₪

אתגר בנהר

עכשיו במחיר מיוחד אתגר בנהר הוא משחק מבריק ובו אתגרי היגיון חכמים.
120.00 ₪ 50.00 ₪

לודו תלת מימד

משחק לפיתוח חשיבה אסארטגית ומוטוריקה עדינה
90.00 ₪ 59.90 ₪

הרכבה וחשיבה גרביטראקס GRAVITRAX ערכת בסיס

להיט במחיר מבצע מיוחד!! הרכבה וחשיבה גרביטרקס ערכת בסיס משחק הרכבה ייחודי לבנייה של מסלול גרביטציה המסיע גולות במסלול מאתגר אותו ניתן לבנות בצורות שונות תוך פיתוח יכולות הדמיון וההרכבה ההנדסית. מערכת מסלולים אינטראקטיבית! הרכיבו מערכת מסלולים בעזרת 18 סוגים שונים של חלקים. עם למעלה מ -100 חתיכות ו -18 רכיבי בנייה שונים, עם ערכת בסיס גראביטראקס GraviTrax תתחילו בבניית מערכות המסילה וגלו כיצד חוקי הפיזיקה משפיעים על המסע של הגולה שמתגלגלת במהירות. עקומות, צמתים, ואפילו תותח. הניסוי באמצעות גבהים שונים וזוויות כדי לשלוט על מהירות הגולה כדי שתגיע עד הסוף. בערכה תוכניות הרכבה חכמות או הרכבת מסלולים חופשית.
400.00 ₪ 280.00 ₪