סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחק התאמות חרוזי מילים

משחק התאמות חרוזי מילים משחק ללימוד חרוזים ולפיתוח יכולת ההתאמה והזיכרון החזותי. במשחק 24 כרטיסים המרכיבים 12 זוגות של חרוזים. כהכנה למשחק, הניחו כרטיס לפני הילד והצמידו לו את הכרטיס המתאים לו. המשיכו להרכיב את שאר הכרטיסים באותה הדרך. כרטיסים מתאימים ישלימו זה את זה כמו בפאזל. לאחר שיכיר הילד את עולם החרוזים ימשיך לחרוז מאוצר המילים שיכיר.
יצרן: ישראטויס
מק"ט: 86597
מחיר מקורי: 49.90 ₪
39.90 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

המקרר הראשון שלי ספארק טויס

עוד משחק להיט מבית ספארק טויס. המקרר הראשון שלי מקרר אלקטרוני ואינטראקטיבי לילדים. עשרות משפטים בעברית. תוכן חינוכי, שירים מוכרים, 2 עוצמות שמע.
160.00 ₪ 139.90 ₪

שטיח לצביעה- אותיות

שטיח לשימוש רב פעמי- צובעים נהנים שוטפים ומתחילים מחדש. ערכה להכרת אותיות הא-ב.והכרת מושגים יהודיים השימוש בערכה מפתח מיומנויות חזותיות, תיאום קשר עין-יד. כושר הדמיון והיצירתיות ומקנה סבלנות וריכוז. מחזק את שרירי הידיים והמוטוריקה העדינה. על השטיח מופיעות אותיות הא-ב כולל האותיות הסופיות. ליד כל אות מופיע ציור של חפץ או דמות המתחילה באות הפותחת של האות. לדוגמה: ליד האות א' מופיעים ציורים של אתרוג, ארון קודש, אוזן המן ואבוקדו. ליד האות ב' מופיעים ציורים של בית כנסת, בננה, ברווז וברז וכן הלאה. גודל השטיח: 80*80 ס"מ.
100.00 ₪ 50.00 ₪