סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק רברסי ישראטויס

משחק קופסא רברסי - המשחק הנוסטלגי הידוע והאהוב משחק לפיתוח כושר הריכוז והתכנון נסו לסגור את כלי היריב באמצעות תחימת שורה, טור או אלכסון בשני ריבועים בצבע שלו
79.90 ₪ 55.00 ₪

משחק ילדים בעקבות העבר- חיים ולדר

משחק קופסא ילדים בעקבות העבר, משחק בילוש ואסטרטגיה המבוסס על סדרת הספרים רבי-המכר מאת הסופר חיים ולדר. במשחק זה 7 דמויות מתוך העבר המפואר של עם ישראל: אברהם, יצחק, יעקב, יוסף, משה, דוד ושלמה. בתחילת המשחק כל משתתף מקבל זהות של אחת הדמויות, ועליו לאסוף ראשון את המאפיינים השונים הרשומים על הקלף. תוך כדי איסוף המשתתף לומד על הדמות שלו וגם על הדמויות האחרות. המשחק מרתק ודורש מחשבה, תכנון אסטרטגי ומשא ומתן.
170.00 ₪ 119.90 ₪

משחק בתוך הלב של אורי- חיים ולדר

משחק קופסא בתוך הלב של אורי - משחק הווי לילדים והורים להידוק הקשר המשפחתי משחק זה עשוי לשמש כלי עזר תקשורתי במשפחה ומעניק להורים את ההזדמנות להיכרות מיוחדת ועמוקה עם הילדים.
170.00 ₪ 119.90 ₪

משחק צבע על צבע

משחק צבע על צבע משחק מקסים מית פוקסמיינד חפשו במהירות כוס שהצבע הפנימי שלה תואם לצבע החיצוני של הכוס בראש המגדל, וצרפו אותה למגדל לפני כולם! מי שהצליח ראשון להניח את כל הכוסות שלו במגדל, הוא המנצח!
120.00 ₪ 79.90 ₪

משחק קופסא תחרות הגזר פאני באני

משחק קופסא תחרות הגזר פאני באני משחק קופסא לילדים-תחרות ארנבים פאני באני Funny Bunny תחרות הארנבים אל הגזר שבראש הגבעה.משחק מקסים לילדים הצעירים עם גבעה תלת מימדים שבה הארנבונים מנהלים מירוץ.זהירות מבורות ומארנבונים נופלים.
60.00 ₪ 45.00 ₪

משחק הדגים

משחק הדגים המשחק הכייפי הותיק בגירסא יפה . קחו חכה ותתחילו לדוג
80.00 ₪ 30.00 ₪

משחק חטף טף ישראטויס

חטף טף משחק זריזות תחרותי ומאתגר. מפתח מיומנויות חשיבה אינטואיטיבית, תיאום קשר עין- יד תפיסה חזותית והבחנה בין צבעים. כהכנה למשחק, הוציאו את הכוסות והדביקו עליהן את דמויות החפרפרות בהתאמה לצבעים. על הכוסות הכחולים – חפרפרת כחולה, על הכוסות האדומים – חפרפרת אדומה וכן הלאה.
60.00 ₪ 55.00 ₪

משחק אלוף העסקים ישראטויס

בא להיות איש עסקים מצליח!‏ משחק אלוף העסקים במהדורה חדשה עם שטרות הכסף החדשים של ישראל ועם לוח וכרטיסים ‏איכותיים ביותר. מטרת המשחק: להיות השחקן העשיר ביותר על ידי קנייה, מכירה והשכרה של נכסים.‏ חוויה והנאה לכל המשפחה.‏ ‏2-4 משתתפים
90.00 ₪ 75.00 ₪

משחק כאמל אפ

משחק כאמל אפ משחק אסטרטגיה הומזל חדשני, ברוכים הבאים למרוץ הגמלים הסוער שראיתם אי פעם. במרוץ זה תוכלו להמר על הגמלים המנצחים ולהרוויח כסף רב. האתגר אינו פשוט כמו שנראה לכם, כי הגמלים נושאים אחד את השני. שקללו נתונים והיו דרוכים לתפוס את הרגע הנכון להמר בו. על מנת להקשות עליכם שני גמלים מטורפים הצטרפו למרוץ, הם פוסעים בכיוון ההפוך ופשוט ממשיכים לרוץ... מגיל 8 ומעלה.
240.00 ₪ 180.00 ₪

משחק בן העולם הבא

"הפריץ של העיירה מאיים לגרש אותך מביתך אם לא תשלם סכום של..." נשמע לכם מוכר? העיירה היהודית המוכרת לנו מהסיפורים מתעוררת לחיים בצבעים חיים והפקה מרהיבה, ואתם מוזמנים לקחת חלק במסע בזמן לעיירה של פעם והרפתקאות מרתקות שיעבירו לכם ערב משפחתי בכיף והנאה. במיסתורין של העיירה היהודית אתם עסוקים בקיומכם היומיומי ואין לכם מושג מתי תצוץ הסכנה הבאה, אבל אם אתם ערוכים לכך מראש תוכלו להימנע מסיבוכים ולנצח את המשחק בדרך הכי חיובית שאפשר: מעשים טובים, סגולות, תפילות, והרבה אמונה כדי להיות: בן העולם הבא! המשחק מיועד לגילאי 7 ומעלה ולכל המשפחה! 5-2 משתתפים.
280.00 ₪ 199.90 ₪

משחק ריף שונית אלמוגים

משחק ריף Reef שוניות האלמוגים אמרסון מטסוצ'י תצללו לעומק האוקיינוס ותגלו את שוניות האלמוגים המרהיבות. במשחק תפעלו כמו שונית אלמוגים ובתוכם תבחרו איך לגדול, באיזה גודל ובאיזו צורה. מי יצליח לגדל את המבנה המרהיב ובעל הערך הרב ביותר?? לא משנה התוצאה אתם תעמדו נפעמים מהיופי שלה! במהלך המשחק תבחרו אלו כרטיסים לרכוש, תגדלו את שוניות האלמוגים שלכם בהתאם ותשכללו תפיסה חזותית של דגמים, תכנון מהלכים וגמישות. מבית בריינגו.
290.00 ₪ 180.00 ₪

משחק על הגובה בנאים בונים

“על הגובה” בנאים בונים – הבנייה באתרי הבנייה מתנשאת לגובה רב, הפועלים מתמידים בעבודתם כאשר הקסדה היא ההגנה היחידה אותם הם מקבלים. סכנת קריסה תלויה מעל כולם. אנא וודאו שלא יקרה אסון ! יחד עם זאת אתם רוצים להיות “מצטייני החודש” ולשם כך אתם צריכים להרשים את “ריטה הבוסית”. המשחק מפתח יכולות חשיבה, תכנון מרחבי ומוטוריקה.
340.00 ₪ 229.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל