סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק אף על הדף קודקוד

משחק אף על הדף קודקוד במשחק משעשע זה, המשתתפים נעזרים באף שלהם כדי לצייר, ומקווים שהמשתתפים האחרים לקבוצה יצליחו לנחש מה הם מציירים לפני שהזמן נגמר! פשוט בחרו קלף ונסו לצייר על לוח הציור באמצעות המשקפיים המיוחדים של "אף על הדף" - בלי ידיים! מינימום משתתפים: 3, מקסימום משתתפים: 10 מה בקופסה לוח ציור מחיק, משקפי אף על הדף עם רצועות הידוק, 2 מתאמים לטושים, טוש מחיק, מחק, 90 קלפים, הוראות משחק
90.00 ₪ 59.90 ₪

משחק אלמנטוס קודקוד

מחיר מיוחד אש גוברת על עץ... עץ גובר על מים.... מים גוברים על אש... אלמנטוס הוא משחק אסטרטגיה עם טוויסט מפתיע, הערימו על היריב, הציבו מלכודות ותכננו קדימה לניצחון!
90.00 ₪ 50.00 ₪

משחק צבע וחצי

משחק צבע וחצי ארבעה משחקי צבעים במשחק אחד המתאימים לדרגות קושי שונות. משחק לפיתוח התפיסה החזותית, מיומנויות של חשיבה אינטואיטיבית וקשר עין-יד. המשחק משפר את מיומנות זריזות הידיים ומחדד את יכולת ההבחנה בין הצבעים.
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק פחד גבהים

פחד גבהים – משחק לזהירים במיוחד! תור אחר תור, המשחק מול היריב, המתח גדול והמשחק מלהיב, מחלצים בזהירות עמודים מהמגדל היציב זהירות! משחק לפיתוח המוטוריקה העדינה ולחיזוק כושר הריכוז.
70.00 ₪ 59.90 ₪

משחק מה עובר עליך קודקוד

מה עובר עליך הוא משחק לפיתוח הרגשות והכרתם. תחרותי, מלהיב ומשעשע לכל גיל. המשימות בו מלהיבות את הדמיון, מעודדות יצירתיות ותורמות לפיתוח אינטליגנציה ותקשורת רגשית. קצב ההתקדמות שלכם במרוץ תלוי ביכולתכם להביע רגשות בקול ובתנועה, וביכולתכם לקלוט ולהבין רגשות של אחרים. כי זה לא חשוב מה עושים, חשוב איך מרגישים!
130.00 ₪ 90.00 ₪

רמיקוב פח גדול

רימקוב סופר קופסאת פח גדול מרובע קודקוד המשחק הקלאסי האהוב. המטרה לרוקן את התושבת מכל האריחים. לשלב אותם ברצפים או בקבוצות ולצבור בדרך זו את מירב הנקודות. תמרונים מבריקים, חשיבה אסטרטגית בהירה, מהלכים מחושבים, מיומנות ומעט מזל – יביאו אתכם לניצחון! הג'וקר הוא כלי רב-עוצמה המניע את המשחק. אבל זהירות! אם הוא מחייך אליכם מהתושבת בגמר המשחק,
130.00 ₪ 94.90 ₪

משחק בינגו בורר הקסם קודקוד

משחק בינגו בורר הקסם המשחק האהוב כל משתתף מקבל כרטיס משובץ במספרים, כל כרטיס שונה ממשנהו. מנהל המשחק מוציא מתוך מתקן הכדורים כדור ממוספר, מכריז על מספרו ומניח אותו על לוח הבקרה. אם המספר מופיע על הכרטיס האישי – מסמנים את המשבצת בדסקית. מנצח במשחק: הראשון שזימן רצף משבצות: טור, שורה או אלכסון על הכרטיס וצועק "בינגו!" ואז ממשיכים בהתלהבות אל המשתתף הראשון שממלא 2 רצפים ואל הראשון שמצליח למלא כרטיס בינגו מושלם!
80.00 ₪ 60.00 ₪

משחק פנטומימה קודקוד

הרימו קלף והתחילו בהצגה ללא מילים! מי יצליח לנחש למה הוא מתכוון? פנטומימה של קודקוד הוא משחק תיאטרלי תחרותי ומלהיב, המפתח את הדימיון, היצירתיות ואת כישורי התקשורת הבין אישית. לילדים צעירים פנטו מי מה הוא כלי חינוכי מדרגה ראשונה. הוא תורם לפיתוח מיומנויות ההבעה, משכלל את יכולות ההבדלה וההכללה (קטגוריזציה) ומהווה כלי נפלא ללימוד מושגים ומילים.
130.00 ₪ 79.90 ₪

משחק הבנים והבנות

ברוכים הבאים למשחק הכי מצחיק, משוגע וכייפי. כל המשימות הכי שוות של הבנים והבנות והכנסנו אותן למשחק אחד מטורף במיוחד כדי שתוכלו להנות יחד עם החברים והמשפחה, לצבור כפכפים ולנצח!
200.00 ₪ 119.90 ₪

משחק המדבר הנעלם פוקסמיינד

משחק המדבר הנעלם של חברת הפוקסמיינד הישרדות במדבר! היכונו להרפתקאה מאתגרת בה משימתכם היא למצוא מכונה מעופפת אגדית מתחת להריסות עיר מדברית עתיקה. שיתוף פעולה ועזרה הדדית חיוניים בכדי להנצל מסופת החול האימתנית והחום הלוהט!
120.00 ₪ 95.00 ₪

משחק מזוודות ודרכונים פוקסמינד

חדש חדש משחק ירדתם מהמטוס, הגעתם לאסוף את המזוודות וגיליתם שהן הוחלפו? לא משנה אם הגעתם לחופשה, נסיעת עסקים או ביקור משפחה וחברים, בטח יש לכם תוכניות לימים הקרובים. אבל לפני שתצאו לדרך עליכם לאסוף את המזוודות, משימה לא כל-כך פשוטה! משחק זיכרון חזותי שיגרום לכם להתחיל לתכנן את היעד הבא.
140.00 ₪ 85.00 ₪

משחק קוץ או ורד

משחק קלפים של חברת פוקסמיינד קוץ או ורד בחרו שחקן והציעו לו ורד, האם יסכים לקבלו? הכינו זר של ורדים כדי לזכות בנקודות, אך היזהרו: המשימה אינה כה פשוטה! יותר מדי ורדים קוצניים עלולים להרוס לכם את הזר! לפעמים חשוב לדעת מתי לומר "לא".
100.00 ₪ 59.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל