סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק תפוס נוצה פוקסמיינד

משחק תפוס נוצה לילדים הצעירים החכמים. משחק המשלב ריכוז וזיכרון התקדמו מביצה אחת לשניה על ידי שימוש בזיכרון חזותי. מרטו את נוצות התרנגולים היריבים ונצחו!
190.00 ₪ 115.00 ₪

משחק קווירקל Qwirkle פוקסמיינד

משחק מבריק של צבעים וצורות! הפשטה והתאמת צורה בשילוב אסטרטגיה! משחק חכם, מבריק, מאתגר ומלא חוויה! יצירת שורות אריחים באותו הצבע או הצורה המנצח זוכה בבונוס קווירקל
180.00 ₪ 130.00 ₪

משחק עכברון אחרון פוקסמיינד

משחק עם דמויות משעשעות, חוקים פשוטים ומהלכים חכמים.
20.00 ₪

משחק טקנוקו פוקסמיינד

קיבלתם מהקיסר היפני משימה מאתגרת של טיפול בדב הפנדה. האם תצליחו לגדל כיאות את הפנדה הענק ולפתח את גן הבמבוק... בטקנוקו המשתתפים פועלים להשלמת משימותיהם הסודיות , אך הם מושפעים ממעשיהם של שאר המשתתפים ומזג האוויר אשר מקשים על כך. משחק אסטרטגי ומעניין , בעל ניחוח יפני, עם שלל איורים מרהיבים, מפות משחק ושימת לב לפרטים. מתאים לטווח גילאים רחב ולרמות משחק שונות משחק מומלץ לכל המשפחה.
160.00 ₪

משחק קופסא השועל החמקמק פוקסמיינד

משחק קופסא השועל החמקמק צוות בלשי במשימה משותפת! משחק של שיתוף פעולה, צוות בלשים אוספים רמזים ופוסלים חשודים אפשריים. המשימה היא לגלות מי מהשועלים גנב את הפשטידה של גב' למפרט לפני שיצליח לחמוק. האם תספיקו לעצור את השועל הערמומי לפני שיעלם, או שהוא יצליח לחמוק?
130.00 ₪ 94.90 ₪

משחק קופסא סטנגה פוקסמיינד

התכוננו להפגיז עם הדסקיות! אקשן וכיף ללא הפסקה! העזרו ברצועה האלסטית , היו מהירים ומדויקים והטיסו את כל הדסקיות לאורך המגרש עד לצד של היריב! השחקן הראשון שמצליח לרוקן את צדו במגרש מנצח בסיבוב , המנצח בשלושה סבבים הוא המנצח במשחק!
80.00 ₪ 55.00 ₪

משחק קלפים אוצר הטבעות שפיר

מבין עשרות הטבעות הצבעוניות המפוזרות על השולחן אסוף במהירות את אלו המופיעות בציור שעל הקלף, ענוד אותם על אצבעותיך בסדר הנכון, צלצל מהר בפעמון וזכה בקלף.
90.00 ₪ 69.90 ₪

משחק קלפים אוצרות או צרות שפיר

אתם קברניטי ספינת הפיראטים! סעו לגלות את אוצרות הים הרבים תוך קבלת החלטות נועזות ולקיחת סיכונים. משחק חברה המפתח יכולת קבלת החלטות והתנהלות נכונה בשטח.
90.00 ₪ 59.90 ₪

משחק מילים לוגי טאקי מילים שפיר

טאקי מילים! חשיבה לוגית זריזה, שימוש נכון ושליפה יובילו לנצחון!
70.00 ₪ 49.90 ₪

משחק קלפים רייס שפיר

משחק קלפים- כבישים להתמודד על הכביש, לצבור קילומטרים ולנהוג חכם!
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק קלפים שמונה וחצי שפיר

משחק חם סוער ומלהיב! כל שחקן חייב בתורו להניח בקופה קלף גבוה יותר מהקלף הקודם. מי שאינו יכול, חייב את כל הקופה לאכול! פשוט? לא כל כך, כי יש קלפים שעוקצים, וקלפים נדבקים, וקלפים שקופים וכל מיני צרופים שהופכים את "שמונה וחצי" למשחק עשר!
90.00 ₪ 44.90 ₪

משחק קלפים פיקולינו שפיר

משחק אבחנה וזריזות לזמן של ביחד, צחוק וכיף!
120.00 ₪ 69.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל