סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק אתגר בריבוע פוקסמיינד

משחק אתגר בריבוע פוקסמיינד פתרת ראשון? יצאת גאון פאזל חשיבה שבו 62,208 אפשרויות. מטרת המשחק היא השלמת הריבוע על ידי שימוש בתשעת חלקי המשחק הצבעוניים, אחרי שהנחתם את שבעת מחסומי הדרך על גבי הלוח. גם אם זה נראה לכם לפעמים בלתי אפשרי, תמיד יהיה לכל הפחות פתרון אחד...
130.00 ₪ 99.90 ₪

משחק קלפים מרוץ הצבעים

משחק קלפים מרוץ הצבעים משחק צבעוני בקצב מסחרר היפטרו מהקלפים שבידיכם- הורידו קלף בצבע הנכון או עם המילה הנכונה או גם וגם... משחק של כושר הבחנה ומהירות תגובה, מהנה וסוחף את כל המשפחה!
70.00 ₪ 45.00 ₪

משחק מרוץ הצבעים קידס פוקסמיינד

משחק מרוץ הצבעים קידס פוקסמיינד משחק צבעוני בקצב מסחרר היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה! מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!
70.00 ₪ 45.00 ₪

משחק איכר האיכרים פוקסמיינד

משחק איכר האיכרים פוקסמיינד האיכרים שותלים ערוגות ירק כל איכר יבחר איזה ירק הוא רוצה לגדל המטרה לגדל כמה שיותר מהסוג שבחרתם בחלקה אחת או יותר.. על פי התור יוציאו המשתתפים קוביות משק האחסון, וייצרו מבנה על ידי הצבתן זו לצד זו. צברת את מירב הירקות בחלקה/חלקות שלך? ניצחת! ניתן להגדיל את החלקה שלך או/ו לחסום את האיכר המתחרה ובכך להגיע לניצחון.
140.00 ₪ 85.00 ₪

משחק חתחתול סובב עולם פוקסמיינד

משחק חתחתול סובב עולם גירסת לוח למשחק הקלפים המעולה. עם לוח וקוביות משחק . משחק לוח בגירסה חדשה של מספרים וקוביות, המשחק משלב קבלת החלטות והערכת סיכון-סיכוי! בכל תור על השחקן להחליט כמה קוביות להטיל, תלמדו שפעמים רבות בחירותיכם משתלמות, ובפעמים אחרות הן מתפספסות עם המזל!
140.00 ₪ 95.00 ₪

משחק במילה אחת פוקסמיינד

משחק במילה אחת פוקסמיינד במילה אחת הוא משחק שיתוף פעולה חברתי עטור פרסים. כולם משחקים ביחד במטרה לקבל את התוצאה הקבוצתית הטובה ביותר! עליכם לעזור לכל שחקן בתורו לנחש את מילת המסתורין בעזרת רמזים שכותבים על הלוח המחיק.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק תפזורת בסיבוב פוקסמיינד

משחק תפזורת בסיבוב פוקסמיינד תפזורת בסיבוב זהו משחק חיפוש מילים חווייתי לשיפור מיומנויות הקריאה. המשחק מסייע בפיתוח יכולת ההבחנה ומיקוד הראייה באמצעות 3 רמות משחק המותאמות למגוון שלבי התפתחות ילדיכם. אתרו את המילים והאיורים המסתתרים בלוחות. תפסו ראשונים את הצפצפן והניחו את כפתורי הניקוד שלכם כדי לצבור את מרב הנקודות.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק מחבואים בחווה פוקסמיינד

משחק מחבואים בחווה פוקסמיינד משחק של יכולת הבחנה ומהירות תגובה. החיות מתחבאות בחווה, והחוואי מחפש אותן. הוא כבר מיין אותן לפי סוג וצבע, אבל חיה אחת עדיין חסרה. איזו חיה באיזה צבע לא מופיעה בקלף? מצאו את החיה והחזירו אותה לחווה!
70.00 ₪ 45.00 ₪

משחק מסיבת ממתקים

לכל משתתף ישנם 4 קלפים ביד ו4 הפוכים על השולחן המטרה לאסוף 8 סוגי ממתקים שונים. בנוסף לקלפי ממתקים ישנם קלפים מיוחדים אשר מאפשרים לשחקנים לתמרן במשחק. יש להיזהר מכאב שיניים, ולזרוק את כל אריזות הממתקים. שחקן שיש בידיו את כל הקלפים מכריז יאמי. הראשון שהכריז הוא המנצח!
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק טיסה 501 קודקוד

לטוס מעל רכסי הרים קסומים או נהרות סוערים נשמע חלום? לבקר בערים אקזוטיות השומרות על תרבויותיהן העתיקות נשמע חלום? לטייל בערים הרוחשות סכנה והרפתקאות נשמע חלום? כשהחלום הופך למציאות!! הדקו חגורות! טיסה 501 של קודקוד ממריאה החוויה עוצמתית ובלתי נשכחת! מתכננים נתיבי טיסה ופועלים על פי הנחיות מגדל הפיקוח! ויש הפתעות! רוח גבית – מזרזת את מהירות הטיסה, דלק סילוני חדיש – מאיץ אותה ותדלוק אווירי מאפשר להמשיך ללא נחיתות ביניים! תודה שטסתם בטיסה 501 של קודקוד, וחברת התעופה הלאומית של ישראל, ברוך הבא למשחק!
180.00 ₪ 110.00 ₪

רמיקוב סופר קלאסיק קודקוד

המטרה לרוקן את התושבת מכל האריחים. לשלב אותם ברצפים או בקבוצות ולצבור בדרך זו את מירב הנקודות. תמרונים מבריקים, חשיבה אסטרטגית בהירה, מהלכים מחושבים, מיומנות ומעט מזל – יביאו אתכם לניצחון! הג'וקר הוא כלי רב-עוצמה המניע את המשחק. אבל זהירות! אם הוא מחייך אליכם מהתושבת בגמר המשחק, הפסדתם 30 נקודות.
200.00 ₪ 129.90 ₪

אובונגו קודקוד

על השחקן למלא חידה ובה צורה חלולה באמצעות צורות גיאומטריות שונות המטרה לכסות את כל שטח הצורה באמצעות הצורות ניתן לסובבן עד שיכסו בשלימות את הצורה שעל הקלף. לכל משתתף 12 צורות צבעוניות. קוביית הסמלים המיוחדת של אובונגו קובעת אילו מהן יבואו לידי שימוש בכל תור. התחרות החווייתית היא כפולה, נגד שעון החול ונגד שאר המשתתפים (אבל אם אין אף אחד בסביבה לשחק איתו – אפשר להתאמן מול שעון החול ואחר כך לנצח את כולם!)... החוקים הבהירים והעיצוב המושך, הופכים את אובונגו לחוויה מרגשת ומעשירה עבור ילדים ומבוגרים כאחת.
180.00 ₪ 119.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל